Renovarea partiala a unei bai cu buget foarte mic.

        Ne amintim cu totii ca posibilitatea alegerii unei faiante deosebite, frumoase etc, acum vreo 15 ani era limitata. Cu toate acestea nu s-a dorit schimbarea faiantei din urmatorul proiect tinand cont de bugetul foarte mic pus la dispozitie. De aceea pentru a face ca negrul taios al faintei dintr-o baie asa de mica sa fie mai putin ''vizibil'' am optat pentru vopsirea peretilor cu gri in loc de alb pentru a face mai mic contrastul dintre faianta si perete si a nu mai ''deranja asa de tare vizual. Atentia trebuia sa cada pe pereti si nu pe faianta; de aceea am gandit un proiect mic care sa creeze o atmosfera calda si jucausa. Asadar, am fost la ''cules'' de crengute de mesteacan (in special) si pietricele cat mai plate care sa poata fi pictate. Am lipit crengutele cu silicon dupa care am lipit pietricele care tineau loc de pasarele. La urma am pictat si o colivie unde sa se poata ''retrage la culcare'' din cand in cand pasarelele :)











Lustra am confectionat-o dintr-un cosulet. Am cumparat doar cablul cu bec.










Comentarii