Redecorarea unui hol/balcon mare

     A fost o perioada in care culoarea somon o gaseam in mai  toate locuintele. La fel mi se pare ca s-antamplat si cu verdele prazuliu sau fistic. Acum parca griurile colorate imi par cele mai cautate pentru ca intr-adevar sunt mai ''calde' chiar si reci fiind culorile alese.
Asadar vechiul verde de pe peretii acestui hol lung de 5 m a zburat; la fel si vechea draperie (galerie) de lemn de moda mult prea veche si perdelele de organza care sa acopere caaaat mai mult din ferestre si perete, au zburat. Am ales pentru pereti culoarea nisipului care sa nu contrasteze prea mult cu parchetul care a ramas (de data aceasta). Vechea draperie de lemn care era foarte grea atat fizic cat si vizual, dar sculptata de insusi fratele proprietarei, am ales s-o pastrez dar sub alta functie si pozitie; am taiat-o in doua, am acoperit cu alb acril doar suprafetele cele mai proeminente ale modelului si apoi i-am dat cu spray de lac pentru fixare (desi a iesit un pic prea lucios). Apoi cele doua bucati rezultate le-am pus in pozitie verticala pe cei doi stalpi ai holului. Pe usa de la baie m-am jucat un pic cu un sablon pentru ca mi se parea prea lata si prea fada. Pentru a crea mai multa lumina si prospetime atmosferei am ales niste perdele din franjuri -cumparate de la Jysk cu doar 16 lei buc. de 250/90cm-care sunt chiar chic si permit acces vizual direct catre florile din pervaz care mai inaninte erau opturate de vechea perdea mult prea mata. Am inlocuit si vechiul neon atat de impersonal pentru un camin si potrivit mai degraba pentru un garaj sau beci, cu o lustra confectionata si de aceasta data tot dintr-un vechi cos de paie si un cablu suspensie special pentru lustra, la 15 lei buc. din Dedeman. Noile galerii pentru perdele tot de la Dedeman le-am achizitionat cu 20 de lei buc. Mie mi-au trebuit 3 bucati. Sunt de metal. Daca optati pentru varianta din lemn sunt un pic mai scumpe.
Spray-ul lac l-am gasit la oferta prin iarna la Kaufland; cam 15 lei am dat pe el. Iar sabloane gasiti pe complexart.ro













Va urma...

Comentarii