Dormitor pentru fete cochete!


 Fetele fara corp


     Cea mai indragita lucrare a mea din cadrul pictura pe perete a fost aceasta compozitie de ''fete fara corp'' cum imi place sa le zic. Aceasta a fost alta colaborare cu Rynal design. Si pentru ca am avut libertatea de a alege eu ce si cum sa efecutuez aceasta compozitie, mi-am facut de cap asa cum am vrut. ;)  M-am inspirat din cateva carti vechi de costume din secolele trecute. Le-am desenat pe perete cu creionul si apoi am trecut la colorat.  Culorile au fost alese in acord cu proprietara care trebuiau sa se asorteze cu mobilierul. In 3-4 zile ''fetele mele fara corp'' au fost ''zidite'' deasupra patului din dormitor. Lucrarea a fost executata in comuna Voluntari, Ilfov in decembrie 2012.

Dimensiuni: cca.250x 150 cm








Posted by Picasa

Comentarii